Anna Madelen

• 26.07.2014, 12:10

• Livsstil

• 23.07.2014, 21:43

Er så sliten i kroppen om dagen! Har bestemt meg for å bruke scooteren mindre og begynne å sykle isteden. Grunnen er at jeg fikk akutt angst en dag for at jeg skulle få en forferdelig kondisjon og en dårlig livsstil fordi jeg kjører for mye etter jeg fikk lappen. Så jeg hadde ikke brukt scooteren på åtte dager da jeg idag tok den fatt igjen idag. Men det var alikevel med god samvittighet, for det var rett etter at jeg hadde syklet 3 km. Ikke at 3 km er mye, men når halve veien er oppover bakker som får svetten til å renne bare man tenker på å gå opp, da er det ganske tungt å sykle opp (spesielt når man ikke har syklet på flere år og det er over 30 grader ute).

Idag har jeg faktisk fått farge etter å ha sola meg i hagen i noen timer. Har også vært en tur på stranda med mamma, ove og tord. Mamma hadde pakket piknik kurv med rundstykker og kaffe, og det var kjempe koselig!

• Oslo i bilder

• 23.07.2014, 00:32

// kinamat på jambo restaurant

//shave is på aker brygge

Amazing day

• 20.07.2014, 00:01

Dagen idag har vært helt herlig. Startet dagen med å reise til vestby outlet med mamma og tord. Jeg hadde aldri vært der før, og det var ikke siste gang. Det ble ikke like mye shopping som jeg hadde trodd, men det ble endel. Når vi var ferdige der kjørte mamma oss inn til oslo hvor vi sjekket inn på hotellet, før vi gikk en tur i karl johan og dro på "sommeråpent" på operataket.

• Hårfarge

• 18.07.2014, 20:29

Nå har jeg seks dager fri, og de skal nytes. Håper det blir fint vær, men uansett vær så skal jeg kose meg uansett. Imorgen reiser jeg til Vestby outlet med mamma og Tord, så blir det tre dager i Oslo med shopping og kos.

Over til noe helt annet: håret mitt har lysnet veldig mye siden jeg farget det sist og fargen har falmet endel. Derfor dro jeg ned til frisøren idag for å kjøpe hårfarge, men der var det stengt så da bar det videre til neste frisør og der hadde dem ikke hjemmefarge til salgs. Derfor endte det med at jeg måtte kjøpe hårfarge på europris, noe som ble billigere men jeg tviler på at fargen sitter like bra! Heldigvis vasket jeg ut fargen før det som sto i anvisningen, ellers hadde jeg nok endt med mørke brunt hår! Nå er jeg egentlig storfornøyd med fargen som ble jevn og passe mørk.

// Det er egentlig litt mørkere i virkeligheten, og før farging var det minst tre nyanser lysere.

Grunnen til at hele ansiktet ikke ble med på bildet er så enkel som at jeg har syklet av i dag, så jeg sitter her med en hoven blåveis på venstre øyet. Ser ikke direkte bra ut.

• Dagen idag

• 14.07.2014, 19:40

Idag har jeg og tord vært på cafè, der spiste vi en av de beste wienerbrødene jeg noen gang har spist. Etter det var vi en tur på gjøvik med mamma.

Nå sitter vi å slapper av og ser på hos martin! Ønsker dere en fin kveld!

• Jobb

• 13.07.2014, 22:36

Endelig hjemme igjen etter å ha jobbet kveldsvakt. Igår etter jobb var vi hos mamma å grilla før vi reiste på kino med kevin å så på 22 jumpstreet. Er så sliten nå at jeg ikke orker å skrive mer.

• Valdres

• 10.07.2014, 21:00

Hver sommer i mange år nå har jeg reist til Valdres på hytta til tante på besøk i noen dager av ferien. Mandag når jeg var ferdig på jobb tok vi bussen fra gjøvik og til Fagernes hvor tante hentet oss og vi kjørte opp på hytta. Er like koselig der hver gang, og er absolutt ikke noe problem å være hos tante når man har en så snill tante som jeg har!

Til mandagen hadde jeg bestilt spekeskinke, arnordpølse(valdrespølse), eggerøre, seterrømme og hjemmelaget potetstappe, og selvfølgelig hadde tante lagd det til vi kom. Tror ikke det var en overraskelse for henne at jeg ba henne lage det til vi kom, for hun har lagd det i 6 år den første dagen jeg kommer på besøk.
    Tirsdag morgen reiste vi til Fagernes, og etter å ha gått på senteret og tatt en kaffe kopp der spurte tante om vi ville ta en tur til beitostdølen så skulle hun spandere middag der. Vi var ikke så heldige med været men koselig var det likevel!

Hei og velkommen! Mitt navn er Anna Madelen, jeg kommer fra Moelv men bor på Jessheim. Her får dere et innblikk i mitt liv og min hverdag.